Kerst en Chicago! - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu Kerst en Chicago! - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

Kerst en Chicago!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 December 2013 | Verenigde Staten, Park View

Ik heb net een verslag geschreven, maar ik heb zoveel gedaan
afgelopen week!
Kerstavond zijn we naar een park geweest met kerst
lichtshows, je betaalt om het park in te kunnen en dan rij je
met de auto rond, de radio op de goede zender en je krijgt
een hele show.
Daarna zijn we naar de kerk geweest, ik had verwacht dat het
wel een leuke kerkdienst zou zijn met kerst, maar nee dat
viel ff tegen.. gewoon hetzelfde als normaal op de zondag,
helaas.
Met kerst zelf (wat hier maar 1 dag is)hebben we na een
kerstontbijtje (monkeybread is echt een aanrader) kadotjes
uitgepakt. Ik ben echt onwijs verwend, totaal tegen me
verwachting in. Daarna zijn we naar de kerk geweest. Alweer?
Ja ALWEER! We hebben 1000 zakjes snoep gevuld en zijn die
gaan afleveren bij mensen die moeten werken met kerst. Als
dat geen kerstgedachte is weet ik het ook niet meer.
Daarna natuurlijk het kerstdiner. Amerikanen vinden het met
feestdagen normaal om rond 2 uur het diner te eten, maar
gelukkig liep het nogal uit, waardoor we op een normale tijd
aten. Beenham, brood, aardappelpuree en cassaroles, waarvan
ik niet kan uitleggen wat het is, maar het is goed te eten.

Na kerst was het tijd voor het grootste kado: Chicago!

De eerste dag zijn we alleen naar blue men group geweest,
echt een geweldige show. Ik zag dat ze ook een theater hebben
in Amsterdam, dus ga vooral lekker heen, helemaal leuk.
De volgende dag zijn we naar de willis tower geweest een heel
bekend gebouw in chicago en daarna naar een megagroot
aquarium, met dolfijnenshows en alles erop en eraan. S avonds
nog even naar 'the big bean' voor een fototje en toen was de
eerste dag alweer om gevlogen.
De laatste dag zijn we naar het museum of science en industrie
geweest, wat me heel erg deed denken aan nemo in
Amsterdam (die ik bijna uit me hoofd ken met dank aan Nelly!)

  • 30 December 2013 - 18:25

    Marlene:

    Wat een avonturen weer Rianne! Een kerst om nooit te vergeten. lieve gr uit Wognum.

  • 09 Januari 2014 - 21:08

    Nelly:

    Leuk weer om je verslag te lezen en de foto's te zien (ook op facebook). Je beleeft weer heel wat: in 1 jaar meer dan sommigen in hun hele leven.
    Het is daar dus ook zo koud. Dan is de gebreide trui wel erg lekker.
    LIefs Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Park View

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 12151

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: