Spring Break - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu Spring Break - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

Spring Break

Blijf op de hoogte en volg Rianne

29 Maart 2014 | Verenigde Staten, Park View

Vorige week was het hier voorjaarsvakantie en het was een hele drukke, maar super leuke week.
Het eerste weekeind zijn we met vriendinnen naar een waterpark en hotel geweest. Het waterpark zelf viel tegen, maar het was evengoed een superleuk weekeind.
Daarna gingen we het gezin (David was in Noorwegen voor zijn werk voor 2 weken dus die was er niet bij) naar Minnesota om naar de mall of America te gaan. Het viel me nog best mee hoe groot het was, maar het was wel onwijs gaaf. Ze hebben een attractiepark in het winkelcentrum, inclusief achtbanen. Toen we terug wilde naar huis kwamen we midden in een sneeuwstorm terecht, Laura wilde absoluut niet meer verder rijden, dus moesten we op zoek naar een hotel. Na ongeveer alle hotels in de buurt afgebeld te hebben en alles zat vol, zijn we uiteindelijk in een superdeluxe hotel beland omdat dat het enige was wat niet volgeboekt was. De volgende dag was het gelukkig beter en konden we (Na een Amerikaans ontbijtje in een fastfoodrestaurant) op naar huis.

Het laatste weekeind zijn we naar Saint Louis geweest in Missouri. De eerste dag zijn we in The Arch geweest. een monument dat een hele grote boog is waar je in kan. Als je bovenin bent, voel je het hele monument heen en weer gaan van de wind..
Daarna zijn we lekker uiteten geweest in een barbecue restaurant, want Saint Louis is de stad van de barbecue.
Na weer een nachtje in een hotel zijn we de volgende dag naar de dierentuin geweest en naar het wetenschapsmuseum was het tijd om weer naar huis te gaan.

Inmiddels is ook het tennisseizoen begonnen. Echt onwijs leuk, alleen ik kan er helemaal niks van, haha. Hopelijk komt dat nog wel als het seizoen wat langer bezig is..

• 30 Maart 2014 - 19:58

Caroline:

Zo te lezen geniet je nog steeds daar in Amerika. Tennissen komt echt wel goed, alles moet je leren. Hoe groot is zo'n shopping mall? Groter dan Middenwaard? Zal wel, met zo'n pretpark binnen. Leuk dat je door kan gaan met chearleaden. Hopelijk is het nu snel weer minder koud daar. Hoe wordt jouw verjaardag gevierd? Dat is ook al weer snel. Geniet er nog lekker van, voor je het weet ben je weer thuis, liefs Caroline

• 04 April 2014 - 07:41

Nelly:

Wat weer een belevenissen en wat heb je weer veel gezien. Je moet straks helemaal afkikken. Maar...erg leuk dat ze je overal mee naar toe nemen.
    Liefs Nelly