Een nieuw rooster en heel veel kou.. - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu Een nieuw rooster en heel veel kou.. - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

Een nieuw rooster en heel veel kou..

Blijf op de hoogte en volg Rianne

23 Januari 2014 | Verenigde Staten, Park View

Het laatste halfjaar is alweer ingegaan, en dat betekend een heel nieuw rooster! leukleuk. Sommige vakken, zoals geschiedenis wiskunde en Engels heb ik het hele jaar, maar dit semester heb ik schilderen, klei (potten bakken, doe is gek) krachttraining (Wat lijkt op militaire training, warming-up met zijn 80e in de gymzaal, 3 coaches met een fluitje die niet praten maar schreeuwen, en iedereen moet op de seconde gelijk gaan, maar gelukkig is de coach tegen mij wel aardig) en voor de rest heb ik advanced foods wat me ook prima bevalt. Hele leuke leraren ook nog dus dat moet goed komen. Ik zou eigenlijk bedrijfsrecht hebben, maar na de eerste week zag ik het al niet meer zitten, omdat ik geen flauw idee heb hoe het Amerikaanse rechtssysteem in elkaar zit, en er zoveel moeilijke woorden gebruikt worden dat ik niet eens weet hoe ik ze in me aantekeningen moet schrijven, dus dat vak heb ik maar laten vallen. We zijn nu aan het proberen of ik dat uur op de basisschool kan helpen, zodat ik geen tussenuren heb, wat me onwijs leuk lijkt.
Verder is het nog steeds heel erg koud hier, afgelopen weken viel het opzich wel mee, maar vandaag hebben we weer vrij omdat het te koud is.
Morgen de belangrijke basketbalwedstrijd van het jaar, waarbij we moeten cheerleaden, ik ben benieuwd! We zijn nu onwijs veel aan het trainen voor de senior night, dat is de avond dat iedereen die examen doet dit jaar omgeroepen word en bedankt word voor de jaren die ze op de school hebben doorgebracht. Die avond gaan we een cheerleader optreden geven, waar ik onwijs veel zin in heb, want we zijn nu hard aan het oefenen op het stunten, dus dat word wel gaaf!
Ook zijn we lekker aan het hardlopen, met een andere uitwisselingsstudent en me gastmoeder hebben we een wedstrijd van 5 km gerend door het park terwijl het sneeuwde, echt onwijs leuk, ja dat kunnen jullie je waarschijnlijk niet voorstellen, maar de sfeer was onwijs gezellig en daarna lekker in de 'skihut' warme chocomel drinken.
Op naar de volgende wedstrijd zou ik zeggen !

  • 23 Januari 2014 - 22:39

    Henkjan:

    Leuk hoor, was er bij jullie ook weer nieuwe sneeuw gevallen? In new york was 28 cm gevallen ging over het nieuws. Wij zagen op Laura haar fb al dat ze de winter zat is. Hier is het nog steeds lekker herfst. We missen je wel hoor, gelukkig nog maar een paar maandjes. Groetjes en tot horens.

  • 24 Januari 2014 - 00:32

    Rianne Vroegop:

    Bij ons heeft het niet gesneeuwd, in het weekeind komt er 15 cm sneeuw als het goed is. Ik begin de kou ook wel zat te raken, en iedere keer als het een beetje opwarmt gaan we buiten ff hardlopen, want anders kom ik helemaal niet meer buiten. Ik mis jullie ook.. Dikke kus!

  • 24 Januari 2014 - 07:15

    Irene:

    De tijd vliegt voorbij zeg! Je nieuwe vakkenpakket klinkt goed, vooral potten bakken en schilderen! Lekker creatief! Stunten met de chearleaders? Dat zal een heel spektakel zijn, doe je wel voorzichtig ! ;-)
    Ik hoop voor je dat het snel wat minder koud zal worden zodat je lekker naar buiten kan.
    Succes met de chearleaders en het oefenen! Gr. Irene

  • 16 Februari 2014 - 15:14

    Nelly:

    Je foto's bekeken op facebook en op je log. Zo te zien en te lezen geniet je nog steeds van alles. Is het nog zo koud bij jullie? Hier is het net lente: 's ochtends vroeg hoor ik al de vogels fluiten en vandaag zat m'n hele auto onder de vogelpoep.
    Het grote spektakel (senior night) moet nog komen begrijp ik: a.s. woensdag? Ik hoor de verhalen wel.
    Liefs van Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Park View

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 12156

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: