vertrek - Reisverslag uit Gouwe, Nederland van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Gouwe, Nederland van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Rianne

31 Juli 2013 | Nederland, Gouwe

Deze week heb ik alle laatste dingetjes geregeld en nog heel veel leuke dingen gedaan, maar vandaag is het dan eindelijk zover. Door hele lieve mensen uitgezwaaid en nu op naar de VS! Heel lang heb ik er naartoe geleefd maar nu het eindelijk zover is is het toch wel heel raar. Ik ga iedereen toch wel onwijs missen en vooral marcel natuurlijk, maar toch ben ik onwijs blij dat ik het toch heb doorgezet. Op dit moment zitten we in het vliegtuig onderweg naar new york met nog 6 andere nederlandse uitwisselingsstudenten van into. Helaas hadden ze geen gewone stoelen meer beschikbaar dus zit ik nu samen met nog een uitwissellingsstudent (iris) comfort class. Hè wat naar nou.. haha. Ik besef eigenlijk nog steeds niet dat ik gewoon onderweg ben naar amerika, naar me grote droom en dat ik iedereen zo lang niet meer zal zien. Maar dat zal ongetwijfeld nog komen.

  • 01 Augustus 2013 - 14:43

    Tineke:

    Hoe was de vlucht? Ik ga jevolgen. En wat het missen betreft.... Lieke had van mij een shirt mee wat naar mij rook. En tussendoor heb ik een monsterflesje opgestuurd met mijn luchtje.dat hielp zei ze. Miscchien iets voor jou?

  • 01 Augustus 2013 - 15:15

    Lizz:

    Hey siss,,
    Mensen missen hoort er nou eenmaal bij, maar ik denk zomaar dat je je daar wel doorheen slaat.
    Het is immers een droom die uitkomt. Ik wens je echt heel veel plezier ook namens pap,mam en Jessy.
    We houden contact, handig zo'n forum trouwens. Maar ik bel je ook vast wel een keer.
    Toi toi toi Xxx

  • 01 Augustus 2013 - 18:14

    Geraldine:

    Ha Rianne, hoe is New York? Druk druk druk en warm zeker hè. Je kunt nu nog Nederlands praten maar straks kun je alleen nog in engels communiceren...sterkte hoor =p

  • 02 Augustus 2013 - 00:45

    Dick & Marlene:

    Hoi Riannne, wat leuk om je op deze manier te volgen. We worden vast fans van je reisdagboek. liefs en een dikke knuffel xxx

  • 02 Augustus 2013 - 10:00

    Irene:

    Wauw! Ik vind je stoer hoor! Helemaal naar Amerika! Kan me voorstellen dat het nu vooral allemaal nog heel spannend en nieuw is. Probeer van alles dubbel en dwars te genieten en met een beetje heimwee kan je gelukkig eenvoudig even contact zoeken met het thuisfront! Zet hem op! Ik ga je zeker volgen, erg leuk om op deze manier te lezen wat je allemaal doet!

  • 02 Augustus 2013 - 13:00

    Lieke:

    helaas geen stoelen meer.. zo begint je reis iig super goed!
    Ik ben benieuwd hoe je eersre dagen in newyork zijn.
    Alles groot, groter en grootst? ;-)
    Geniet nog even lekker van je vrije tijd en alle nieuwe indrukken.
    Voor je het weet moet je alweer aan de bak!
    Ik ga je volgen!!
    Liefs, Lieke

  • 04 Augustus 2013 - 00:04

    Natasja:

    Wat goed dit! We gaan je zeker volgen. Nu ik dit zo lees krijg ik ook helemaal de kriebels....gaaf hoor dat je dit gewoon gaat meemaken! En wat een rottig begin om gelijk comfort class te zitten....niet teveel aan wennen. Nou geniet lekker van je dagen in New York en we lezen het wel weer! Kus van ons vijfjes.

  • 05 Augustus 2013 - 19:19

    Nelly:

    Eindelijk... je grote droom. Ik denk dat velen een tikkeltje jaloers zullen zijn.
    Ik zal je volgen. In het begin misschien even wat spannend en onwennig, maar geniet ervan. Een enorme ervaring.
    Succes op High School en bij je nieuwe family.
    Liefs van Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouwe

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 12195

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: