new york! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu new york! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

new york!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

04 Augustus 2013 | Verenigde Staten, New York

Waaaauw wat is new york gaaf!
Helaas is dit alweer de laatste avond, want ik heb echt een toptijd gehad!
Het is heel raar hoe snel je mensen leert kennen. We hebben echt een geweldige groep. In totaal zijn er 7 nederlanders die deze week zijn gegaan. 6 meiden en 1 jongen. De hele week zijn we met de 6 meiden geweest en we delen ook een kamer in het hotel met zijn 6en. Heel jammer dat we straks allemaal een andere kant op gaan, maar ook super leuk om de verhalen van de andere meiden te blijven volgen.
Deze week hebben we echt verschikkelijk veel gezien. Ik dacht dat 3 dagen heel weinig zou zijn om new york te zien, maar eigenlijk is het precies genoeg want we hebben toch bijna alles gezien. Naar het vrijheidsbeeld geweest met de boot, 2x op times sqare geweest, on the top of the rock over de stad heen gekeken. de brooklyn bridge en de skyline van new york by night bekeken, kortom te veel om op te noemen!
Maar nu is het tijd om me spullen bij elkaar te pakken, want morgen vlieg ik door naar me gastgezin! Ik ben onwijs benieuwd hoe het zal zijn en ik vind het best wel eng om alleen te vliegen en in me eentje over te stappen in detroit, maar het gaat me zeker weten lukken! ik heb 6 uur tussen me vluchten dus ik zal waarschijnlijk morgen weer een nieuwe blog uploaden omdat ik me doodverveel, haha.

  • 04 Augustus 2013 - 07:37

    Irene:

    Zet hem op! Spannend om alleen te reizen en je gast gezin te gaan ontmoeten! Gaat allemaal zeker goed komen hoor!

  • 04 Augustus 2013 - 10:03

    Tineke:

    Je enthousiasme spettert van het scherm :-) leuk om zo ee te lezen. Heb je een keesbord mee voor je gastgezin?

  • 04 Augustus 2013 - 17:52

    Suzanne:

    Ah klinkt allemaal superleuk meid! Heel erg veel plezier bij je gastgezin. Wanneer begint je high school?
    xxxxx

  • 05 Augustus 2013 - 13:51

    Tim:

    En die ene jongen dan ? hahahaa

    Veel plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 707
Totaal aantal bezoekers 12196

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: