op de boerderie - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu op de boerderie - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

op de boerderie

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 September 2013 | Verenigde Staten, Park View

We zijn voor de verjaardag van een van de uitwisselingsstudenten met alle gastgezinnen en uitwisselingstudenten naar een mega boerderij geweest. Ze zijn een van de grootste melkproducenten van de Vs. De boer vond het helemaal geweldig dat ik uit Nederland kwam omdat ze melkrobots en andere machines uit Nederland hebben. Ze hebben echt van alles. Van biggetjes tot mais tot kaas(echt hele vieze kaas).
Gisteravond was er een comedieshow in de kerk. Normaal hou ik niet van Amerikaanse comedie, dus ik had er niet zoveel van verwacht maar het was echt super leuk! Een improvisatieshow. Het deed me heel erg denken aan de lama's.
Toen we thuiskwamen liet me gastmoeder me de krant zien: oja je naam stond nog in de krant. Bij de statetieken van de volleybalwedstrijd stond dat je 3 block's en een kill had tegen assumption. Ja me lengte komt nog goed van pas!

  • 22 September 2013 - 16:04

    Marlene:

    Wat gezelllig een berichtje uit Amerika op de zondag middag. liefs en een dikke knuffel uit Wognum. Marlene en alle Schoutentjes. x

  • 22 September 2013 - 16:15

    Geraldine:

    Vieze kaas... hahaha. Ze snappen echt niks van kaas maken in de USA, ik wist het wel...! We verkopen ook daar Beemsterkaas hoor Rianne, maar dat zal wel net niet toevallig bij jullie in de buurt zijn gok ik.
    Randy was hier net nog op visite, dus wij hebben zo'n beetje een familiedag vandaag ;-)

  • 22 September 2013 - 19:33

    Monique:

    Wat ben je toch een topsporter, net begonnen en nu dit al, heel leuk.
    Gelukkig merken wij aan alles dat je geniet.
    Houden zo meid. Dikke knuffel van je moeder

  • 22 September 2013 - 19:43

    Henkjan:

    Welja gewoon een vroegopje in de amerikaanse krant. Ga zo door meid, laat die Amerikanen maar een poepie ruiken. Leuk uitje naar zo,n megafarm, maar ook daar zie je maar zonder die hollanders komt er niets van terrecht. Trouwens leuk weetje, de baptistische beweging komt ook uit het mooie nederland, daar is het ontstaan.....(wikipedia). Groetjes en een dikke knuffel van je vader.

  • 23 September 2013 - 07:14

    Irene:

    Wat leuk dat je een kijkje hebt kunnen nemen op zo'n grote boerderij! Ze boeren dus niet alleen voor de melk maar hebben daarnaast nog vele andere dingen. Het is duidelijk dat dat ten koste gaat van de aandacht voor de kaas!! Wat super dat je gewoon ffies in de krant staat, je bent lekker bezig daar! ;-)

  • 02 Oktober 2013 - 08:57

    Caroline:

    Geniet je nog lekker? Is het een druk leven, school en sporten?

  • 02 Oktober 2013 - 11:47

    Nelly:

    Ja, ja, je beleeft heel wat en ziet heel veel. En dan ook nog in de krant. Dat doen velen je niet na.
    Leuke foto's. Ik geniet elke keer weer van je verhaal en de foto's
    LIefs van Nelly


  • 03 Oktober 2013 - 04:25

    Rianne Vroegop:

    De drukte went heel erg snel moet ik zeggen. Eigenlijk vind ik het wel lekker alleen ik ben 's avonds wel echt moe als ik me bed in duik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Park View

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 12189

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: