American Football - Reisverslag uit Eldridge, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu American Football - Reisverslag uit Eldridge, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

American Football

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 September 2013 | Verenigde Staten, Eldridge

Jaja, ik ben gister voor het eerst naar een American Football wedstrijd geweest. Het was echt veel leuker als ik verwachte, net alsof ik naar een film keek, haha. Onze school heeft een marching band (drumfanfare) van ongeveer 100 of 120 man die spelen aan het begin (volkslied) en in de pauze van de wedstrijd, er zijn 2 cheerleader teams die tijdens de wedstrijden optreden en in de pauze is er nog een dans team dat optreed. De hele school gaat massaal naar de wedstrijden en iedere wedstrijd heeft een bepaald thema waar je je naar moet kleden. Deze keer was het thema America, dus iedereen was gekleed in Rood wit blauw met Amerikaanse vlaggen. Omdat ons team won was het echt een gekkenhuis met iedereen te springen op de banken en het lied van onze school zingen. (die ik nog niet ken en de regels van American Football ook niet dus ik heb wat te doen deze week haha)

  • 07 September 2013 - 20:10

    Irene:

    Dat moet een hele happening zijn geweest! Geweldig zo'n grote drumfanfare! Leuk dat je dit in het echt allemaal mag mee maken! (ook erg leuk dat we dit een beetje met je mee beleven!) Groetjes Irene

  • 14 September 2013 - 10:27

    Caroline:

    Hoi Rianne,
    Van je moeder hoorde ik dat je 10 hebt gehaald op school klasse. Ik ben erg blij dat je het zo hebt getroffen bij het gezin waar je nu bent. En wat doen jullie veel leuke dingen samen. Geniet er lekker van. Liefs xxx

  • 15 September 2013 - 20:01

    Nelly:

    Een hele belevenis zo'n Football wedstrijd: heb meteen de foto's op facebook bekeken.
    Je maakt zo heel wat mee...
    En...kun je het lied van de school al zingen?
    Geniet van alle nieuwe dingen en wij genieten mee.
    Liefs van Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Eldridge

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 12193

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: