Adres - Reisverslag uit Eldridge, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Eldridge, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

Adres

Blijf op de hoogte en volg Rianne

03 September 2013 | Verenigde Staten, Eldridge

Ik hoorde van me moeder dat er meerdere mensen zijn die me adres willen hebben, dus bij deze.

mijn adres is:
Lynnea Ct 343
Eldridge, IA 52748

En me amerikaanse telefoonnummer is:
15636393702


  • 04 September 2013 - 21:01

    Geraldine:

    We mochten je toch niet bellen? =p wordt ook een beetje duur gok ik.

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Zet je nog meer leuke foto's op je blog? van school ofzo (als dat mag natuurlijk). Knuffels van mij en John.

  • 05 September 2013 - 04:51

    Rianne Vroegop:

    Ik heb nog niet zoveel foto's, maar ik zal proberen wat meer foto's te maken en te uploaden :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Eldridge

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 12191

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: