vakantiegevoel - Reisverslag uit Eldridge, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu vakantiegevoel - Reisverslag uit Eldridge, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

vakantiegevoel

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 September 2013 | Verenigde Staten, Eldridge

Ik ben al een maand van huis, maar eigenlijk heb ik het gevoel alsof ik pas net begin. De eerste maand is omgevlogen en was vol leuke dingen. Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik vakantie heb. Misschien komt dat ook wel door de temperatuur, want het was de afgelopen week elke dag rond de 40 graden. Toch begin ik thuis toch wel een beetje te missen af en toe, maar gelukkig kan ik me daar heel goed overheen zetten en heb ik het heel druk waardoor ik er niet zo veel over nadenk. Ik heb sinds ik hier ben nog geen dag niks gedaan en Laura zegt ook de hele tijd: We proberen zoveel te doen dat je niet eens tijd hebt om heimwee te krijgen.

Ik besef ook als ik verhalen hoor van anderen dat ik zoveel geluk heb gehad met me gastgezin. ze zijn echt super lief voor me. Laura probeert zelfs bij al me volleybalwedstrijden te komen kijken als ik thuis speel.

Ik ga veel met de vriendinnen van me zusje om en met de andere uitwisselingsstudenten. Vooral met 2 meiden uit Mexico, die beide bij me om de hoek wonen dus we wandelen zo naar elkaars huis. Ook de meiden van de volleybal zijn echt super leuk en de mensen over het algemeen zijn heel vriendelijk hier. Iedereen vraagt elkaar hoe het met je gaat als je langsloopt. In het begin was dat wel heel raar, want wildvreemde mensen vragen elkaar hoe het gaat, maar dat is wel echt heel leuk.

Het is ook echt heel leuk hoeveel we doen in de weekenden. Ik heb al meerdere verjaardagen gehad en ik word uitgenodigd bij allerlei feestjes. Zo zijn we met 1 verjaardag naar een honkbalwedstrijd geweest waarbij ze een skybox hadden afgehuurd. Ook me gastgezin onderneemt echt onwijs veel. we zijn met de meiden naar een waterpark geweest wat echt onwijs gaaf was. het tikibad is er niks bij en vandaag zijn we met vrienden van 'me ouders' wezen waterskiën.

Kortom, ik heb het super naar me zin hier!

  • 02 September 2013 - 06:49

    Lieke:

    Een maand alweer.. de tijd vliegt echt voorbij!!
    Had je het waterskiën snel onder de knie? Ik heb het een keer gedaan maar door kleine golfjes bakte ik er niets van. :p

    Hoe is het eten daar? Kunnen ze goed koken of mag jij je eigen kooktalenten inzetten? :-)
    Zijn er al producten die je mist?

    Liefs!

  • 02 September 2013 - 07:53

    Tineke:

    Hoi Rianne
    Enthousiast bericht weer :-) super dat alles zo goed loopt en iedereen zo lief is. Droom je al Ik in het engels?

  • 02 September 2013 - 08:17

    Irene:

    De tijd vliegt voorbij! wat leuk dat je al zoveel mensen leert kennen en van alles doet en ziet! Heel fijn dat je zo goed wordt opgenomen binnen je gast gezin, dat zal helpen wanneer je toch wat last van heimwee krijgt. Geniet er van!

  • 02 September 2013 - 10:36

    Dick & Marlene:

    Wat weer een leuk verslag. We zijn heel blij dat je het zo naar je zin heb. liefs en een dikke knuffel. x

  • 02 September 2013 - 12:36

    Rianne Vroegop:

    Doordat me gastmoeder op een dieet is eten we meestal thuis heel gezond. Alleen eten ze echt heel veel pizza. We hebben al 5x pizza gegeten.
    Ze vind het helemaal top als ik ga koken, dus ik ga binnenkort proberen kroketten te maken, haha.
    En de meeste tijd denk ik wel in het engels ja.

  • 02 September 2013 - 18:57

    Zwaantje :

    Je beleeft heel wat leuke dingen. En volgens mij heb je een heel leuk gastgezin. Maar ik heb ook bewondering voor jou, dat je zo,n stap onderneemt.

  • 02 September 2013 - 20:28

    Henkjan:

    lekker meidje dat het allemaal boven verwachting goed gaat. We zijn Laura en de rest heel dankbaar dat ze zo goed voor je zorgen. Leuk dat ze zo veel tijd voor je vrijmaakt. We beginnen je hier ook te missen hoor, maar gelukkig hebben wij ook nog het nodige te doen zodat we er niet zo erg aan hoeven te denken.
    Geniet er nog maar een tijdje van, voor je het weet komen we je weer halen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Eldridge

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 12198

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: