de laatste weken voor kerst - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu de laatste weken voor kerst - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

de laatste weken voor kerst

Blijf op de hoogte en volg Rianne

24 December 2013 | Verenigde Staten, Park View

Mijn gastbroer zit bij de glee club (ik dacht dat het alleen een TV show was, maar het bestaat dus echt!) een tijdje geleden hadden ze een show waar we heen zijn geweest. Echt onwijs leuk.
Ook zijn we naar het concert van trans seberia orchestra geweest. Niet echt mijn muziek, maar wel heek leuk om een keer te zien.

Ik heb het basketball cheerleader team gehaald, echt een onwijs leuk team. We hebben al 2 basketball wedstrijden gehad en het was in het begin wel minder leuk, omdat ik geen idee had wat ik deed, maar het begint nu wel echt leuk te worden.

Gister hebben we met de uitwisselingsstudenten een koekjes uitwisseling gehad, iedereen moest 70 koekjes bakken van je eigen land (speculaasjes) en iedereen krijgt er 10 van elk land.

Alvast een hele fijne kerst allemaal en een dikke kus uit het veel te koude Iowa. (Het is nu -26)

  • 24 December 2013 - 19:09

    Maartje En Teus:

    Jij ook een hele fijne kerst Rianne!
    en ik hoop voor je dat het gauw wat minder koud wordt!

  • 24 December 2013 - 19:17

    Jacqueline Van Leeuwen:

    Hey lieve Rian
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin....via deze weg hele fijne dagen gewenst en een goed 2014 .....lekker van genieten meis...dikke dikke knuff xxxx

  • 24 December 2013 - 19:35

    Geraldine:

    Lieverd, wij wensen jou ook heel fijne feestdagen. Hebben jullie een witte kerst? Maak een mooie foto, heb je een leuke kerstkaart voor volgend jaar =)

  • 24 December 2013 - 20:01

    Je Vader:

    Hee ik wens je echt een heeeele fijne kerst en hoop dat er iets leuks voor je in dat pakketje zit. Wij mogen lekker 7 uur eerder aan de pakjes beginnen. Doe ze allemaal de hartelijke groeten van ons, en geniet er van he!

  • 25 December 2013 - 01:11

    Dick & Marlene:

    Hoi Rianne,
    Wat is het koud bij je? We wensen je hele fijne dagen toe en een heel mooi 2014.
    liefs en een dikke zoen van alle Schoutentjes.

  • 25 December 2013 - 01:12

    Dick & Marlene:

    Hoi Rianne,
    Wat is het koud bij je? We wensen je hele fijne dagen toe en een heel mooi 2014.
    liefs en een dikke zoen van alle Schoutentjes.

  • 26 December 2013 - 08:15

    Irene:

    Brrrr! wat is het koud bij je! Dan is het bij ons nog warm met 8 graden.
    Leuk dat je bij het cheerleader team zit, dat betekend vast een hoop oefenen!!
    Vonden de anderen je zelf gebakken speculaas lekker?
    Groetjes Irene


  • 29 December 2013 - 20:25

    Rens Van Den Berg:

    Hallo Rianne,
    Wat onwijs leuk dat je het naar je zin hebt in de USA.
    Te gekke ervaring als ik het zo hoor, en nu al cheerleader !!!, knap hoor.
    Blijf nog lekker genieten de komende maanden want je zal nog een
    hoop meemaken denk ik zo.
    Een gezellige jaarwisselling gewenst van ons.
    Groet, de ouders van Jari van den Berg uit Medemblik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Park View

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 12161

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: