Thanksgiving in Ohio - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu Thanksgiving in Ohio - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Rianne Vroegop - WaarBenJij.nu

Thanksgiving in Ohio

Blijf op de hoogte en volg Rianne

01 December 2013 | Verenigde Staten, Park View

We zijn weer terug van een top weekeind in Ohio. Woensdag zijn we heengegaan (Ze hadden een nieuwe auto gekocht zodat we beter met ze alle erin paste voor thanksgiving, bleek dat de koffers niet allemaal paste, dus namen we alsnog de andere...) Donderdag was het thanksgiving zelf. Eigenlijk stelt het niet zo heel veel voor. Ze vieren dat de Pelgrims naar Amerika zijn gekomen en daar zijn ze dankbaar voor. Eigenlijk is het gewoon de hele dag eten en dat is alles. Om 12 uur 's middags het voorgerecht, om 1 uur het 'diner'. Daarna zijn we met de meiden voor de 2e keer naar de hunger games geweest.
Vrijdag was het black Friday, de dag dat heel America massaal gaat shoppen en dat er overal mega aanbiedingen zijn. Elk jaar worden er wel een aantal mensen doodgetrapt omdat iedereen tegelijkertijd de winkels in rent.
Ik kon kiezen of schieten met de mannen, of de stad Cincennati bekijken met de vrouwen. Ik ben met de vrouwen mee geweest en het was echt super. De hele stad gezien, rondgereden in een koets en daarna, nadat het weer wat rustiger was in het winkelcentrum, te shoppen.

Ik heb met volleybal weer de krant gehaald. Me gastmoeder zat de krant te lezen, en roept ineens: hee Rian, je bent beroemd, je hebt alweer de krant gehaald.
Deze keer heb ik de lijst gehaald van de beste atleten van het seizoen voor volleybal! (Als enige van mijn team nog wel)

  • 01 December 2013 - 21:19

    Henkhan:

    Leuk hoor, was dus weer een topdagje. Leuk dat je in de krant staat, bewaar je hem wel dat is later altijd leuk. Groetjes van ons allen. Enneh zet hem op met krasse he!

  • 01 December 2013 - 21:50

    Geraldine:

    Wereldberoemde nicht... straks wordt het nog handtekeningen uitdelen! Leuk hoo! en goed bewaren dat stukje, doe wat je vader zegt (dat moet je trouwens altijd haha). Leuk dat we je met Randy's verjaardag even gesproken hebben. Wat is de wereld groot en dan toch weer klein hè, dat je zo maar in beeld bent.

  • 02 December 2013 - 22:02

    Nelly:

    Tjonge, alweer de krant gehaald: blij dat ik familie ben van zo'n beroemdheid.
    (zal het zelf nooit worden en zeker niet met sport).
    Weer een hele belevenis om Tanksgivings mee te maken. Toch een heel andere wereld. Van veel dingen hebben wij helemaal geen weet. Leuk om te lezen en de foto's te zien op facebook. Liefs van Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Park View

Rianne

31 juli vertrek ik voor 10 maanden naar eldridge, iowa in de vs. Voor iedereen die het leuk vind om me te volgen zal ik proberen deze site af en toe te updaten met alles wat ik daar meemaak. Ik heb er lnwijs veel zin in!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 12187

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 05 Juni 2014

High school

Landen bezocht: